FANDOM

"Ten był krótko ostrzyżony, nieogolony, pod grubą, ale sztywną z wyglądu skórzaną

Metro2033

kurtką widać było ciepłą marynarską bluzę. Artemowi nie udało się dojrzeć nic podejrzanego: z wyglądu jego rozmówca przypominał zwykłego straganiarza, jakich na Ryżskiej było do licha i trochę. "
Dmitry Głuchowski, Metro 2033

Burbon (ang. Bourbon, ros.Бурбон)- handlarz, krętacz, włóczęga i kryminalista. Towarzyszył Artemowi od Ryżskiej i pomógł przedostać się mu przez Prospekt Mira.

W książce Edytuj

Burbon pojawia się na stacji Ryżskiej gdzie prosi Artema aby ten pomógł mu przejść przez tunel prowadzący do Prospektu Mira twierdząc, że jest nawiedzony. Stamtąd mieli ruszyć na Suchariewską i iść do Turgieniewskiej. W zamian za to miał mu ofiarować dwa magazynki amunicji i kałasznikowa. Z powodów bliżej nieokreślonych i tajemniczych (słyszał dziwne głosy i szepty) ginie w tunelu, kończąc swój żywot słowami "Umarłem - mnie już nie ma."

W grze Edytuj

"Niektórzy mówią na nie demony - ja mówię na nie ścierwa"

250px-Bourbon

Wygląd Burbona wg. gry Metro 2033

-Burbon

Burbona spotykamy na Ryżskiej, przesiadującego na "ulicy" Czarnej. Z powodu zamknięcia tunelu do Targowej, chce przejść przez tunel awaryjny, którego mieszkańcy stacji obawiają się używać z powodu jego złej sławy. W zamian oferuje nam AK, którego mamy otrzymać po dotarciu na Suchariewską.

Na stacji Targowej Burbon, aby uniknąć jego powikłań finansowych, postanawia wraz z Artemem dotrzeć do Suchariewskiej najnierozsądniejszą drogą - przechodząc przez powierzchnię.

Po dotarciu na Suchariewską, okazuje się, że stacja jest opanowana przez bandytów, którzy łapią go i wkrótce zabijają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki