FANDOM

15. Achromatopsja
"Właściwie od razu powinienem domyślić się, że to będzie nasz cel. Pamiętam przecież czasy, kiedy każdy w Polsce słyszał o tym miejscu."
Artur Chmielewski, Achromatopsja

Centrum Zdrowia Dziecka - kompleks szpitalny, znajdujący się w Międzylesiu - jednej ze wschodnich dzielnic Warszawy (sąsiaduje z Wesołą, Wawrem i Radością). Nocowali w nim uczestnicy warszawskiej ekspedycji. W tym miejscu również zginął Piotr zagryziony i zaciągnięty do mieszkającego na niższych piętrach nieznanego mutanta.

Wygląd Edytuj

Wybuchy bomb spowodowały odpadanie zielonkawej zewnętrznej elewacji budynku, odsłaniając jego szkielet. Okna zostały powybijane. W środku panował straszny bałagan: wszędzie walały się sterty papierów, ubrania z szatni, resztki innych przedmiotów. Wnętrze na wyższych kondygnacjach jest puste, ponieważ doszło do eksplozji jakichś butli z tlenem i fala uderzeniowa wymiotła wszystko na boki. W miejscu owego wybuchu znajdują się osmalone ściany.

Zagrożenia Edytuj

Na niższych piętrach i w podziemiu mieszkał nieznanego wyglądu mutant. Pozostałe przechadzały się w pobliżu i wydalały (dwóch bohaterów wdepnęło nawet w ich odchody). Promieniowanie było na tyle małe, że można było zdejmować maski przeciwgazowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki