FANDOM

Czwarta Rzesza
FourthReichTexture2
Informacje Ogólne
Baza Twerska-Czechowska-Puszkińska
Przywódca Führer
Sprzymierzeńcy -
Wrogowie Czerwona Linia

Bandyci
Mutanty

Czwarta Rzesza: jedna z pięciu największych frakcji w Moskiewskim Metrze. Cechuje się dużym naciskiem na czystość rasową i zwalczanie mutantów. Trzon dowodzenia znajduje się na stacjach: Twerskiej,Czechowskiej i Puszkińskiej.

Pierwszy dowiadujemy się o niej w Metro 2033. Powstała po upadku Centralnego Dowództwa Metra jako stacja przedwojennych grup neo-nazistowskich. Sam bohater książki Artem ma z nimi nieprzyjemne spotkanie gdy zabijają Wianeczkę- upośledzone dziecko oraz nie chcieli przepuścić jego i Michaiła Porfijewicza- opiekuna wspomnianego dziecka. Po ataku Wianeczki Artem zabił jednego faszystę ale został złapany i skazany na śmierć. Ratują go przed nią trockiści i którzy urządzili rajd na stację Rzeszy.

Opis Edytuj

Frakcja jest zmilitaryzowana lecz w przeciwieństwie do Czerwonej Linii posiadają mniejszą lecz lepiej wyszkoloną i zarządzaną armię. Zresztą jest to frakcja w której widać znaczący brak kobiet co razem z wojną z komunistami i stratami w ludziach może doprowadzić ich do upadku.

Rodzaje piechoty Edytuj

Vlad-tkach-011 (1)

Żołnierze

Żołnierze stanowią trzon Czwartej Rzeszy . Ich celem jest walka w pierwszej linii i angażowanie wroga oprócz tego są dobrze wyszkoleni , znacznie lepiej niż wojska Czerwonej Linii dodatkowo tego są wyposażeni w bardzo dobrą broń między innymi karabiny AK-74M , granaty i silną zbroję .

1c9694e43bfb5e52d80dd6fbd50e63e3

Stalkerzy

Stalkerzy to żołnierze , którzy muszą wyjść na skażoną powierzchnię Moskwy , aby odzyskać niezbędną im żywność i broń , aby Czwarta Rzesza miała jak się bronić i przetrwać . Stalkerzy są znacznie lepiej wyszkoleni i wyposażeni niż stalkerzy Czerwonej Linii , posiadają oni lepsze systemy filtrów i zbroi . Są wyposażeni w AK-74M i granat .

Żołnierze ciężkiego wsparcia

772d79de24c3676a60e171473ed3f6e4
Żołnierze ciężkiego wsparcia odgrywają ważną role w armii Czwartej Rzeszy , ponieważ ich celem jest wzmocnienie słabych punktów , zmiażdżenie piechoty wroga i zniszczenie ciężkich celów takich jak czołg Czerwonej Linii . Są bardzo mocno opancerzeni i wyróżniają się tym od wszystkich innych żołnierzy Rzeszy , że nie da się ich wyeliminować po cichu . Są wyposażeni w Uboinik i granat .
Metro Last Light Concept Art VT 09-680x906

Zwiadowcy

Zwiadowcy stanowią mniejszą część armii Rzeszy, ponieważ ich głównym celem jest zbadanie pozycji wroga i znalezienie słabości. Nie są tak dobrze wyposażeni jak normalni żołnierze i nie noszą tak dobrej zbroi . Są wyposażeni w Bastard i nóż .

Funkcjonariusze

Metrolastlight character 04 by vlad tkach

Funkcjonariusze odgrywają najważniejszą rolę w Armii Rzeszy , egzekwując prawo i protokół , karając tych , którzy je łamią , koordynują żołnierzy i utrzymują wysokie morale. Są dobrze wyposażeni najczęściej w Lolife lecz brakuje im lepszej zbroi .

Sprzęt Edytuj

Wszystkie oddziały Czwartej Rzeszy są bardzo dobrze wyposażone w prawie identyczne pasujące mundury , hełmy i pełne kamizelki balistyczne . Są one powszechnie postrzegane przy użyciu broni wyższej jakości, takich jak karabiny AK-74M i karabiny automatyczne, ale czasami można zobaczyć żołnierzy używających nisko wartościowych karabinów Bastard . Większość posiada również Rewolwery , Granaty i Rzucane Noże (choć nigdy nie są używane). Wielu żołnierzy Rzeszy wyposażonych jest również w amunicję w stylu Wehrmachtu . Spora część z nich nosi okulary noktowizyjne, ale woli oszczędzać baterię i wyposażyć je tylko po otrzymaniu ostrzeżenia.

Galeria Broni Edytuj

Cytaty Edytuj

Są one słyszane podczas wykonywania misji " Ciężki Oddział " .

  • Niech żyje Rzesza !
  • Umrzyj podludziu !
  • Czas zdychać mutanty !
  • Śmierć mutantom !
  • Żryjcie ołów komunistyczne świnie !
  • Cholerne mutanty !
  • Teraz , komunizm , skończyłeś !
  • Śmierć podludziom !
  • Cholera , nie oszczędzają amunicji , pieprzone mutanty !
  • Znowu komuchy !
  • Skąd się bierze tych podludzi , do cholery ?
  • Żryjcie to komusze skur***le !
  • Skur***le , trafili mnie !
  • Walimy na całego !
  • Wyrąbać komuszy synów !
  • Cholera , oberwałem !
  • Osłaniajcie mnie !
  • Cholera ... myślałem , że już po nas .
  • Czołgi !!!
  • Co to jest , do cholery ?
  • Mają czołgi ! Na tamtym peronie !
  • Hans , rozwal ten wagon ! Rozp*****l go w drzazgi !
  • Dobry Boże , walą ich tutaj całe tony ! Naparzaj z tej pieprzniczki , Hans ! Rozwalić podludzi !
  • Jak zepchną nas na bramę , to koniec ! Trzymaj ich !
  • Pchaj ich na pociąg ! Tam nie zbudują linii ognia !
  • Zrobiłeś z nich siekaną kapustę !
  • Nieźle !
  • Cholera ! Kryj nas , Hans ! Obrywamy !
  • I znowu komusze mutanty !
  • Piechota szturmowa , Hans !
  • Gińcie , skur****e ! Za Rzeszę !

StacjeEdytuj

  • Poljanka (Czarna Stacja),
  • Puszkińska
  • Barikadna
  • Pawielecka
  • Twerska
  • Czechowska

Galeria Edytuj

F31578517ee69a221cbac21d7fa3dbdf

Wszystkie rodzaje

14226908926 a26d7e251b o

Piechota Czwartej Rzeszy na powierzchni radioaktywnej Moskwy

Maxresdefault

Przemowa Führera

Latest

Ciężka piechota Rzeszy w zadaniu " Ciężki Oddział "