FANDOM

15. Achromatopsja

"Uśmiecha się do kałasznikowa, jak dumny ojciec do syna, który w trakcie rodzinnej imprezy bezbłędnie wystukał na pianinie fugę Bacha, wzbudzając wśród gości pomieszane z zazdrością oszołomienie."
Artur Chmielewski, Achromatopsja

Franz - osoba dowodząca ekspedycją z warszawskiego metra. Działał na rzecz Owczarków, prowadząc tam uczestników ekspedycji. Jako jedyny uczestnik wyprawy miał broń palną - przerobionego kałasznikowa z obciętą lufą.

Wygląd Edytuj

Miał około czterdziestu lat, krótko ostrzyżone, szpakowate włosy i bystre oczy osadzone osadzone głęboko w pokrytej siecią zmarszczek twarzy. Lewy policzek miał zarośnięty. Ubrany był w wojskową kurtkę.

Franz znajduje się na okładce Achromatopsji.

CharakterEdytuj

Franz jako bohater odznaczał się zupełnym brakiem czułości wobec członków ekspedycji. Był również bardzo pogardliwy, zwłaszcza w stosunku osób, które zachodziły mu za skórę. Zrugał Sebę. Bez skrupułów zabił Janka , który ledwo co uratował się z wieży nastawczej, a w stosunku do zmarłych nie przejawiał ani odrobiny szacunku. Traktował ich jako zbędny balast, który i tak miały zeżreć mutanty.

Jako przewodnik dawał po sobie zrozumieć, że doskonale zna trasę, choć później okazało się, że korzystał z telefonu satelitarnego, który, jak wmawiał cały czas, był wykrywaczem mutantów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki