FANDOM

NowaPolska12

"Czterdziestosiedmioletni Nauczyciel był najstarszym obywatelem tej społeczności i zarazem ostatnim z tutejszych Pamiętających - tak w tunelach nazywano ludzi, którzy urodzili się wiele lat przed Atakiem i znali dobrze zdobycze upadłej cywilizacji."
Robert J. Szmidt, Otchłań

Nauczyciel - znany również jako Paweł Remer, dla Iskry "Dziadzia", lub będąc członkiem Czarnych Skorpionów "Duch", to główny bohater Otchłani oraz, jak wskazuje jego najbardziej znany przydomek "Nauczyciel" w enklawie Innego a później Białego, oraz były członek Czarnych Skorpionów.

Wygląd i Charakter Edytuj

Wizerunek Nauczyciela widnieje na okładce Otchłani.

Paweł to 47 letni mężczyzna co w powojennych warunkach czyni z niego wiekowego człowieka. To co wyróżnia bohatera (oraz w niektórych kręgach budzi strach), to jego tatuaż‚ człowiek znający Czarne Skorpiony bez problemu odczyta z nich że ma do czynienia z Kapitanem, trzecim z pięciu uznawanych przez nich stopni który podbił jedenaście enklaw wroga oraz zabił dwudziestu pięciu ludzi.

"Dziadzia" to z natury spokojny, inteligentny człowiek służący każdemu radą w swojej Enklawie‚ taka jest powszechna opinia‚ tak naprawdę skrywa pod tą postacią mroczną przeszłość‚ będąc członkiem gangu byłych żołnierzy robił wiele rzeczy które nawet w kanałach budziły odrazę . Ponadto nie zawaha się robić ich znowu w obronie przybranego syna. Jest on również niekiedy wulgarny i sarkastyczny, ale w gruncie rzeczy to człowiek któremu (o ile nie mieliśmy z nim na pieńku) możemy ufać.

Historia Edytuj

Paweł przed wojną był żołnierzem służb specjalnych w stopniu porucznika potem odszedł z nich aby potem zostać ochroniarzem celebrytów i polityków. W dniu Ataku był w domu senatora Nienackiego, po tym jak dostał wiadomość o wybuchu wojny‚ rodzina zaczęła się pakować aby udać się do schronu. No właśnie‚ Porucznik dostał jeszcze informację, że żeby się tam dostać potrzebuje specjalnej karty, której senator nie chciał mu dać. Wtedy zaczęła się ostra kłótnia, której skutkiem była śmierć trzech osób. Wszystkich zabił nieświadomie on sam, lecz śmierć tylko jednej go później mocniej nękała: niejakiej Zofii. Stało się coś jeszcze‚ syn senatora, Kuba, wypadając z rąk matki uderzył w stół czego skutkiem było późniejsze upośledzenie dziecka. Wtedy naszego Pawła coś tknęło postanowił zabrać dziecko. Był mu to winny za śmierć rodziców, ale też nie był głupi‚ wiedział że z dzieckiem łatwiej dostanie się do schronu co zresztą mu się i tak nie udało. Atak przeżył, w ostatnim momencie wchodząc do kanałów na Psim Polu. Po jakimś czasie napotkał preppersa - Prezesa. Eksportował go, a ten nauczył go wszystkiego co wiedział o survivalu. Potem nasz Nauczyciel dołączył do Czarnych Skorpionów - gangu które bała się połowa ocalałych ludzi. Potem po epidemii która zdziesiątkowała jego gang Nauczyciel trafił do enklawy, w której w zamian za pomoc Inny obiecał ochronę dla jego przybranego syna oraz wykluczenie go z obowiązku pracy, który biorąc pod uwagę jego stan zdrowia był niemożliwy.

Incydent Na Polowaniu Edytuj

W Enklawie Innego głównym źródłem pożywienia były szariki - zmutowane psy (nawet dla ironicznego żartu ruiny Psiego Pola zaczęto nazywać Szariczym Polem). Pewnego pięknego dnia, kiedy licznik Geigera ćwierkał wesoło‚ Biały - następca Innego oraz Zwinka - jego ukochana wybrali się jak zwykle, aby zwabić w pułapkę te bestie. Wszystko szło normalnie do czasu‚ gdy Zwinka zlekceważyła samicę szarika zsuwając się po linie. Na kobietę rzuciła się samica. Atak był tak szybki, że ukochana Białego nic nie poczuła, ale została niemal rozerwana na pół. Przywódca enklawy chcąc się zemścić na Nauczycielu, po tym jak nie udała mu się próba zabicia oskarżonego, postanowił się zemścić w inny sposób - uderzając w jego syna. Zamiast wybrać śmierć Nauczyciela‚ albinos (Biały był albinosem, stąd jego przydomek) postanowił zerwać umowę jaką zawarł jego ojciec - Od teraz Niemota (syn Nauczyciela) musiał wybierać się na powierzchnię co, biorąc pod uwagę upośledzenie i głuchotę chłopaka, byłoby niemal od razu wyrokiem śmierci. Porucznik postanowił wziąć sprawy w swoje ręce i zawarł umowę z pewną osobą na zdradę Nauczyciela.

Ucieczka Edytuj

Paweł postanowił grać vabank i uciec do Wieży, enklawy pod ruinami Sky Towera.

Wieża Edytuj

Edytuj

Po wynajęciu przez nowych pracodawców‚ Nauczyciel ma zażegnać kryzys w Nowym Watykanie oraz by dogadał się w Wolnych Enklawach w sprawie przepuszczania uchodźców.

Nauczyciel spotka się ze zdradą lecz również odkryje swoje prawdziwe "ja": Czarnego Skorpiona.

Ciekawostki Edytuj

- Nauczyciel jest inspirowany prawdopodobnie autorem książki o nim, Robercie J. Szmidtcie.

- Lubi Metallicę.

- Niezbyt lubi mitologię choć wiedział od czego pochodzi przydomek Frei.

- Jest mańkutem dzięki temu mimo spotkania z Zadrą mógł nadal służyć mógł Czystym.

- Zna utwór Imagine Dragons - Radioactive