FANDOM

15. Achromatopsja

"Mamy od naszych dokładne instrukcje. Wiemy, kto prawdziwy Polak, a kto zdrajca!"
Artur Chmielewski, Achromatopsja

Seba - Sebastian Wypych, obok Krzysia i Kama przedstawiciel kibolskiego Wawrzyszewa w wyprawie opisanej w Achromatopsji.

Podczas przerwy przy wieży nastawczej wraz z kolegami ze stacji próbuje położyć Franza i odebrać mu broń. Przerywa mu hałas z wieży i zakrwawiony kawałek szkła, który spadł blisko w śnieg. Wedy Franz kopie go w żołądek, a ten traci przytomność.

Gdy jest nocleg w Centrum Zdrowia Dziecka, zostaje przykuty przez Franza kajdankami o balustrady przy schodach. Ku zdumieniu wszystkich nie on ginie zaciągnięty przez mieszkającego w tamtejszej piwnicy, a Piotrek.

Podczas nieudanej próby odebrania broni tuż pod Owczarnią, zostaje potraktowany środkiem nasennym. Budzi się wraz z pozostałymi ocalałymi w więzieniu w elektrowni atomowej w Świerku. Za swoją zapalczywość jest okropnie traktowany przez Owczarki prądem.

Znaleziony po koniec powieści przez głównego bohatera, jest ledwie żywy i wyczerpany, zapewne od tortur.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki