FANDOM

15. Achromatopsja

"Słuchaj, trup! - Stają przede mną obaj w uroczystych pozach, będzie część oficjalna. - Masz trzy dni, nie? To trzy dni tu sobie siedzisz i rozmyślasz. O czym chcesz, całkowita wolność. I trzy noce. W nocy za dużo nie myśl."
Artur Chmielewski, Achromatopsja

Sushi Bar - niewielki kompleks więzienny, umiejscowiony w tunelu średnicowym pomiędzy stacją kolei podmiejskiej i dalekobieżnej Warszawa Śródmieście i Warszawa Powiśle. Często używany przez decydentów Ratusza aby rozprawić się z przeciwnikami politycznymi.

Wygląd Edytuj

Dokładnego wyglądu na próżno by szukać w Achromatopsji, ponieważ według opisu panowała tam niemal całkowita ciemność. Sushi Bar łączył się bezpośrednio z powierzchnią. Znajdowało się tam ustawionych w rzędzie kilkanaście klatek. Osobno stało stanowisko mocno obwarowane szynami i zaostrzonymi prętami.

Mieszkańcy Edytuj

Na stacji na stałe mieszkały trzy osoby, które nazywały siebie nawzajem: Henio, Jasiu i Wiesio. Jasiu miał wadę wymowy (zapewne spowodowaną brakiem zębów). Oprócz nich w klatkach znajdowało się kilkoro więźniów oraz zapędzone i trzymane za kratą stado zmutowanych, wygłodniałych psów i innych mutantów, wypuszczanych do dręczenia więźniów w nocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki