FANDOM

W mrok (ros. Во мрак) to druga częsć powiesci postapokaliptycznej napisana przez Andrieja Diakowa osadzonej w uniwersum Metro 2033 opisującej los dwójki głównych bohaterów- Gleba i Tarana oraz kontynuacja książki "Do Światła".

Fabuła Edytuj

Na wyspie Moszczny (Moshchny) niegdys miejsca nietkniętego promieniowaniem i na którym człowiek nie obawiałby się obecności mutantów dochodzi do katastrofy - wyspa zostaje zniszczona wskutek wybuchu bomby nuklearnej. Ocaleli mieszkańcy wyspy i załoga pływającej platformy wiertniczej Babel sądząc, że za zniszczeniem stoją ludzie z metra Petersburskiego postanawiają wyruszyć na spotkanie z nimi stawiając im ultimatum - albo wydadzą sprawców wybuchu albo całe metro zostanie zagazowane. Któż może lepiej nadawać się do zadania odnalezienia winnych, niż Stalker, który zdołał wyrwać się z paszczy Exodusu i przetrwać wyprawę na Kronsztad? Taran przyjmuje z pozoru niewykonalne zlecenie, a wszystko staje się jeszcze trudniejsze, gdy jego przybrany syn Gleb znika w niejasnych okolicznościach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki