FANDOM

16. Prawo do Zemsty

"- Legendarnego mam tego brata - mruknął Dobrynin. - Wszyscy go znają, tylko ja żyję w niewiedzy."
Denis Szabałow, Prawo do Zemsty

Zoolog - wersja Daniły Dobrynina, który w anomalii czasoprzestrzennej w Przedszkolu nr 8 przegapił okno do Ardymu i musiał czekać na kolejne - do Sierdobska w 2023 roku. To on wystrzelił racę ostrzegawczą w Prawie do Użycia Siły.

Wygląd Edytuj

Zoolog był Daniłą, tylko o jedenaście lat starszym. To, co go różniło od Daniły z 2033 roku z głównego wątku to drewniana noga. Daniła stracił ją, ponieważ spotkał podczas czekania w Przedszkolu gorszą postać Strażnika - czarnego Kleksa, który go zaatakował.

Stosunki z innymi bohaterami Edytuj

Zoolog, z racji tego, że był Daniłą, wiedział, że musi nawiązać dobre stosunki z innymi postaciami, aby po dziesięciu latach Daniła z głównego wątku mógł wszystko zorganizować.

Mamonow Edytuj

Wiadomo, że Zoolog zawiązał bardzo dobre stosunki z Mamonowem, dzięki czemu mógł wytargować dla Daniły z głównego wątku dogodne warunki do pobytu w Penzie.

Bajarz Edytuj

Zapoznał się z Bajarzem, żeby opowiedzieć mu o "Perymetrze".

Botanik Edytuj

Botanik opisany jako towarzysz Zoologa był w rzeczywistości Chirurgiem, który to był w oddziale Daniły. Chodziły plotki po Penzie, że Zoolog wraz z Botanikiem bardzo dobrze się znali, co oczywiście było prawdą.

Nieznana kobieta Edytuj

Ślady nieznanej nikomu kobiety znaleziono w miejscu, gdzie udało się rozbić karawanę Bractwa pod dowództwem Hasana. Żadnych więcej informacji na ten temat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki